По факту новий Volkswagen Golf базується на платформі MQB, але багато компонентів було змінено та модернізовано під нову концепцію. В основі всіх силових агрегатів, крім базового, для моделі Golf покладено стартер-генератор, який може видавати до 16 к.с. додаткової потужності та 25 Нм крутного момента. Як ми зазначали, лише 1-літровий двигун на 90 к.с. обладанано 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. В такому тандемі використання додаткового старте-генератора не передбачено, адже він взаємодіє лише з автоматичною коробкою DSG з подвійним зчепленням. На тест ми отримали хетчбек з мотором 1,5 TSI на 150 к.с. та 250 Нм крутного момента.
Така конфігурація продемонструвала спокійний характер та високий рівень комфорта. Рульове управління вразило приємним откликом та зворотнім зв҆ язком, а в поворотах новачок дуже нагадує свого попередника, який став еталоном у С-класі.
Інтер҆ єр Volkswagen Golf вразив нас цифровим світом, який прийшов у бюджетний сегмент, адже вартість хетчбека коливатиметься в межах від 20 до 40 тисяч євро. Віртуальний кокпіт, екран інформаційно-розважальної системи, розвернута до водія центральна консоль та мінімалізм у маеріалах та фактурах – це головний мотив салону нового Golf. Втім, матеріали обробки інтер҆ єру виявились дуже якісними та сучасними. Керування системами та функціями переведено на сенсорний екран або здійснюється голосом.
У Європі Volkswagen Golf надійде до продажу вже через декілька тижнів, а після нового року добереться на інші ринки. Нова модель не стане набагато дорожчою ніж попередник, але і дешевий хетчбек не стане. Враховуючи впровадження нових технологій, вартість базового автомобіля не перевищить 20 тисяч євро…